Sweet as sugar...or not?

Minulý týden mi z ASOSU přišel tenhle kabátek. Původně měl být nude, ale místo toho, přišel tento růžový. Brala jsem to pozivivně. Něco, co oživí můj převážně černý šatník, a taky důvod zakomponovat barvu do mých outfitů. Tentokrát jsem ho zkombinovala s tímto pastelově růžovým chlupatým svetrem z H&M.. Prvně jsem chtěla outfit nechat jenom černo-růžový, ale potom jsem zjistila, že jsem černé rifle nechala na intru, takže jsem zaimprovizovala s těmito džínam a pro kontrast jsem zvolila tuhle tmavou rtěnku. Myslím, že výsledek se docela podaříl. Co myslíte vy?


Last week I recieved this jacket from ASOS that I ordered. It was supposed to be nude, but I got this pink one instead. I took it positively. A way to add colour to my wardrobe, since it mostly consists of black clothes. This time I combined it with this pastel candy pink fluffy sweater from H&M. First I wanted to keep it just black and pink, but then I realized that I left my black jeans at my dorms, so I improvised with these with ripped knees and added a dark lip for contrast. I think that it came out quite well, what do you think? 








Jacket: ASOS, Jeans: Vintage, Sweater:H&M, Boots: H&M

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14599085/?claim=w2y726k73vy">Follow my blog with Bloglovin</a>

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat