Tattoos


Už delší dobu jsem přemýšlím o tom, že bych si nechala udělat tetování. Pod pojmem delší doba si představte asi tak 2 roky. Zpočátku jsem si myslela, že o nic nejde, je to jenom tetování. Ale postupem času, když jsem přemýšlela, co bych si vlastně nechala natetovat, jsem objednání k tatérovi odkládala.

 Je to, co jsem si vybrala dost dobré na to, abych si nechala tělo pomalovat až do konce života? Co když to potom bude vadit mému budoucímu zaměstnavateli? Protože každý ví, že jedním tetováním to nikdy nekončí. Apoň to mi řekli kamarádi, kteří tetování mají. Co když se mi to nakonec nebude líbit?

Tohle všechno, se mi honilo hlavou. A taky je to důvod, proč žádné tetování stále ještě nemám. Řekla jsem si, že když najdu něco, co mi opravdu přiroste k srdci, můžu si to nechat natetovat i později.

Ale přesto, stále hledám inspiraci. Na tumblr, na weheartit, ale hlavně na tomto blogu . Najdete tam snad všechny motivy tetování, které vás napadnou.

A co vy? Přemýšleli jste někdy o tetování? Máte je? Napište mi o vašich zkušenostech do komentářů :)



I've been thinking about getting a tattoo for a while now. By a while I mean two years, maybe more. First I thought it's no big deal, just a tattoo. But with time, I started thinking about what tattoo would I get, I put off actually calling the tattoo artist.

Is that tattoo I chose good enough to mark me for the rest of my life? What if my future employer minds that I do have tattoos? Because everyone knows that it doesn't end with one tattoo. At least that's what I've been told by my friends who have tattoos. And what if I don't like it when it's done?

 All this was going through my head. And it's also the reason, why I still don't have any tattoo. I've told to myself, that if I find a tattoo that I'd really like, I could always have it done later.

But nonetheless, I still keep looking for inspiration. Whether on Tumblr, Weheartit, and especially on this blog. You can find any tattoo you could think of here.

What about you? Have you ever thought about getting a tattoo? Do you have a tattoo? Let me know in the comments :)



Christie xx


























Share this:

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat