Tuscan vibes

It's finallly warm!! Yay!!

I'm so, so, so happy that the weather finally feels like spring, or more like summer actually. Especially today. But of course I had to take advantage of it and shoot another outfit post. I found this cardigan in thrift store on Thursday and I am in love with it, even though it's not a colour I would usually go for. I think it gives any outfit a nice twist. And the colour gives me Tuscan vibes.

How do you spend these sunny days?




Konečně je teplo!! Yay!!

Jsem hrozně ráda, že se počasí umoudřilo a venku to konečně vypadá jako jaro, možná spíš jako léto. Hlavně dneska. A já jsem toho samozřejmě musela využít a jít nafotit outfit. Tenhle svetr jsem našla ve čtvrtek v sekáči, a přestože to není barva, kterou bych si normálně vybrala, do tohohle svetru jsem se zamilovala. Myslím, že outfitu dodá šmrnc. Ta barva ve mě vyvolává Toskánký vibes.

Jak trávíte tyhle slunečné dny Vy?

Kris xx










Hat: Filippo Catarzi
Tee: Zara
Cardigan: Lindex
Trousers: H&M
Shoes: New Yorker
Sunglasses: Lindex

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat