October favourites

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13102573/?claim=jp864axhbwn">Follow my blog with Bloglovin</a>












Hey guys! Today I want to share some products that I've been loving lately with you!

These are products that I've been using nearly every day.

1. AVON clear skin, blemish clearing 3 in 1 Cleanser, Scrub & Mask Since my skin has been breaking out quite a lot lately, I needed to find a product that would really help me. I tried using everything from Neutrogena's pink grapefruit line to Garnier's Pure Active Carbon gels (which worked a little), but other than that, nothing seemed to be working. Until I found this. I've never really used Avon cosmetics, but my mom does, and she bought me this. I used it only for a week and I could see the difference. I usually use it every other day as a mask and I really do love it.

V poslední době byla moje pleť ve špatném stavu a potřebovala jsem najít produkt, který by mi pomohl. Zkoušela jsem všechno přes řadu pink grapefruit od Neutrogeny, po Pure Active péči proti akné s aktivní složkou uhlí od Garnier (což trochu pomohlo), ale jinak se nezdálo, že by něco zabíralo. Než jsem našla tohle. Nikdy jsem kosmetiku od Avonu nepoužívala, ale mamka ano, a tak mi od nich objednala tohle. Používám to většinou obden jako masku a vážně jsem si tento produkt oblíbila.

2.Rimmel Stay Matte Primer I've never really been one to use primers, but I thought why not give it a try and bought this. You can use it on its own, or wear it underneath or on top of  your foundation. It minimises the appearence of pores and makes you skin look healthy and matte instantly. I use it before I apply my foundation on and I don't need to set my foundation with a powder for it to last all day. Honestly, I wouldn't really recommend using powder over it, unless your foundation is really, really shiny, or else it will make you look a bit dead.

Nikdy jsem moc nepoužívala primery, ale když jsem tohle uviděla v regálu, řekla jsem si proč to nevyzkoušet. Můžete to použít samostatně, nebo pod i na makeup. Zmenšuje póry a pleť vypadá zdravě a matná. Já primer používám pod makeup a nepotřebuju ani pudr, aby mi makeup vydržel celý den. Upřímně řečeno, nedoporučovala bych používat použít pudr, když už použijete tento primer, pokud nemáte makeup po kterém se vaše pleť opravdu leskne, protože byste potom mohli vypadat jako mrtvola.

3. Rimmel Lasting Finish 25 hr Nude Foundation I litteraly love this! This foundation looks so natural! It gives a good coverage and it really does last on your face, doesn't dry your skin and it's so light can't practically feel it on your face and it leaves you with nice looking dewy skin.

Tenhle makeup naprosto miluju! Vypadá naprosto přirozeně, dobře kryje a opravdu vydrží. Nevysušuje pleť a je tak lehký, že ho na obličeji v podstatě necítíte a pleť potom vypadá hezky a zdravě.

4. Rimmel Stay Matte Powder. When I'm not using the primer to eliminate the shining face, I'm using this. I've been using this powder for the last two years or so and I'm very happy with it. It lasts a long time, you don't need to put much on your face and it's really affordable, which it great, since I'm still in highschool and can't afford the pricy stuff.

Když  zrovna nepoužívám primer, abych se zbavila lesklé pleti, tak určitě tohle. Tenhle pudr používám snad už víc než dva roky a jsem s ním velice spokojená. Vydrží dlouho, nemusíte si na obličej patlat tuny, aby se neleskl, a navíc není drahý, což je super, protože jsem ještě pořád na střední a nemůžu si dovolit ty drahé věci.

5. Maybelline Baby Lips  I bought my first Baby Lips when I was in London, way before it was in stores in Czech Republic, where I live. I may as well say, that it's probably the first lip balm I've ever bought. My lips don't really tend to get dry, not even in the winter, so I haven't really needed them, but everybody's been raving about Baby Lips and so I though that I'm gonna try it out. First of all, I loved the smell of them and second, the packaging is really cute. It gives a nice tint to your lips and leave them looking very pretty and kissable.

Svůj první Baby Lips jsem si koupila, když jsem byla v Londýně dávno předtím než se dostaly na trh v České republice. Rovnou vám řeknu, že je to nejspíš první balzám na rty, co jsem si kdy koupila. Moje rty nemají tendenci se vysušovat, ani v zimě, a tak jsem žádný ani nepotřebovala. Ale když o nich všichni tak básní, tak jsem si řekla, že je taky vyzkouším. Zaprvé, úžasně voní a zadruhé, to balení vypadá hrozně roztomile. Dodají vaším rtům hezký barevný nádech a hezký vzhled.

6. Astor Seduction Codes 1 Volume&Definition Mascara I love a good black mascara. And for the last year or so I've been using the Rimmel's Scandal Eyes Lycra Flex. When I ran out of it, I automaticly reached for a new packaging, but my friend recomended this mascara to me. At first I didn't like it, because I like a drier formula to my mascaras, but eventually as I learned to work with it, I grew into liking it.

Mám ráda kvalitní černé řasenky, a poslední rok jsem použíla Scandal Eyes Lycra Flex od Rimmel. Když mi došla, automaticky jsem v drogerii sáhla po novém balení, ale kamarádka mi doporučila tuhle řasenku. Zpočátku mi moc nevyhovovala, protože mám radši sušší konzistenci, ale když jsem se naučila s ní pracovat, oblíbila jsem si ji.

7. Rimmel Moisture Renew Lipstick As you can see, I really love me some Rimmel. As it slowly gets colder and colder outside, I tend to lean towards my darker lipsticks. And this year, just like every other, I set out on a hunt for a new dark lipstick. I bought this one in a shade 330 Sloane's Plum. It's a dark almost purply color in the packiging, but it looks more burgundy on you lips. It doesn't stain your lips after you remove it, doesn't dry your lips. I always turn to dark lipsticks when I'm lazy and don't feel like doing my makeup, but still wanna look like I put some effort, I just put a macara on and a dark lip and I'm good to go.

Jak můžete vidět, mám ráda Rimmel. A jak se venku postupně ochlazuje, tíhnu spíš k tmavším barvám rtěnek. I tento rok, jako každý jiný jsem se vydala na lov pro novou tmavou rtěnku. Nakonec jsem si vybrala tuhle v odstínu 330 Sloane's Plum. V balení je to tmavá, skoro až fialová barva, ale na rtech vypadá spíš vínově. Po odlíčení nezanechává stopy na rtech, ani je nevysušuje. Když jsem líná a nechce se mi dělat makeup, ale přesto chci vypadat, jako že jsem se snažila, dám si jenom řasenku a tmavou rtěnku a můžu vyrazit.

8. Rimmel Gel Eyeliner Another thing I do is a winged eyeliner. I used the liquid eyeliner. I wanted to try out the gel liner, but they were always too expensive. And then Rimmel came out with this. I had to have it and I wouldn't go back to the liquid eyeliner. This one is waterproof, it doesn't smudge and I think it looks so much better than liquid mascara, even though it's harder to apply.

Další věc, kterou při svém makeup dělám jsou kočičí linky. Používala jsem tekuté linky. Chtěla jsem vyzkoušet ty gelové, ale vždycky byly moc drahé. A potom Rimmel vydali tyto. Musela jsem je mít, a k tekutým linkám už bych se nevrátila. Tyhle jsou voděodolné, nerozmazávají se a myslím, že vypadají o moc líp než tekuté linky, i když je těžší linku namalovat.

That's all for my favourites, I hope you enjoyed my opinions on these products,

Love you all,

Christine xx


Share this:

, ,

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat